«Քրոնոտոպ ժամանակավոր միավորումը» թատերական ընկերություն է, որի գոյության հիմքում ընկած է անվերջ փոփոխությունների ընթացքը։

/
Այսօր մենք ստեղծում ենք թատրոն, որում ընթացքն ավելի կարևոր է, քան արդյունքը, իսկ ներկայացումների թերևս ամենաամուր բաղադրիչներն են փխրունությունը, անհուսալիությունը և ժամանակավորությունը։
/
Մոռանալ

Պոետիկ պերֆոմանս Սերգեյ Փարաջանովի կյանքի, մահվան ու նաև մեր մասին:
ապրիլի 7-ին ՆՓԱԿ-ում
Ընթացիկ նախագծեր
Կեռասենու այգի․ ներկայացում ծառի տակ
Բոլոր հաղորդագրությունները ջնջված են
Երեք գույն․ ծիրանագույն
Այսօր մենք գտնվում ենք Երևանում և շարունակում ենք այստեղ ներկայացումներ և պերֆորմանսներ ստեղծել
Պերֆորմանս, որն իր մեջ է ներառում գեղեցկությունը, սարսափը, փխրունությունը և հեգնանքն այն իրականության, որից սկիզբ է առնում և դեպ
Performance
Performance
Performance
Ներկայացում այն մասին, թե ինչպես «Քրոնոտոպ ժամանակավոր միավորումը» այդպես էլ չկարողացավ ավարտին հասցնել Դեյվիդ Ֆոսթեր Ուոլեսի «Անվերջանալի կատակ» վեպի վրա հիմնված ներկայացումը՝ սկզբում պանդեմիայի, հետո պատերազմի պատճառով։
Երևանում մենք հանդիպեցինք Համազգային թատրոնի դերասանների հետ և դիտեցինք Քշիշտոֆ Կիսլյովսկու «Կապույտ», «Սպիտակ», «Կարմիր» ֆիլմերի եռագրությունը։
Մայքլ Քրեյգ Մարտինի կաղնին
Ներկայացում նրանց համար, ովքեր չեն հավատում պատրանքներին և անընդհատ հարցնում են․ ո՞վ եմ ես, ո՞վ ես դու, իրակա՞ն է արդյոք տեղի ունեցող ամեն ինչը։


Ձևաչափից դուրս
տիեզերք

Ներկայացումը բաղկացած է ուկրաինացի պոետ Յուրի Սմիրնովի բանաստեղծոթյուններից, որոնցով նա ցանկանում է կաթվածահար անել և նորովի կառուցել աշխարհը։


Մոռանալ
ներկայացում է նվիրված Սերգեյ Փարաջանովի կյանքին ու արվեստին: Ներկայացման գործողությունները եւ էսթետիկ շարքը էքզիստենցիալ հանգերով կապված են Փարաջանովի ֆիլմերի, կոլաժների ու կյանքի հետ:

Մետառուսաստանի
սահմանադրությունը
«Մետառուսաստանի սահմանադրությունը» ներկայացում է այն մասին, թե ինչպես է ինքնությունը պահպանվում սովորական, տեղական տրամաբանությունից դուրս։

Դժոխքը ես եմ
Սարսափելի պատմությունների, բուռն հույզերի ու դառը ինքնահեգնանքի խառնուրդ։ Ճանապարհորդություն՝ անհնարին տեքստ գրելու մասին երազող հեղինակի գիտակցության ինը շրջաններով։

Guilty Pleasure

Վազորդները
Ժամանակակից փոփ-մշակույթում Դոստոևսկու տեքստերի և կերպարների վերածնման թեմայի հետազոտություն։ Գրողի ստեղծագործությունները անցնում են ժամանակի միջով, դեֆորմացվում են, աղավաղվում, նոր իմաստներ ձեռք բերում։

Performance
Performance
Performance
Ներկայացում-ճանապարհորդություն, ներկայացում ճանապարհին և ճանապարհի մասին։ Ներկայացում՝ ստեղծված նոր տեխնոլոգիաների և արագությունների դարում, երբ ընդամենը մի քանի ժամում կարելի է հայտնվել ուրիշ մայրցամաքում։

արխիվ
  • Արտյոմ Արսենյան
    Պրոդյուսեր, մարքեթոլոգ, թվային մեդիայի մասնագետ, «Մուտքի կետ» և «Նոր եվրոպական թատրոն» փառատոնների մարքեթինգային ղեկավար, «Հարթակ» անկախ թատրոնների ֆորումի համահիմնադիր, «Էտյուդ-թատրոնի» և «Օրգանիզմներ» թատրոնի ներկայացումների պրոդյուսեր։ Դանիիլ Խարմսի ստեղծագործությունների հիման վրա «Պառավները» երթուղին» փողոցային ներկայացման համակազմակերպիչ։


  • Իլյա Մոշչիցկի
    Ռեժիսոր։ Ներկայացումներ է բեմադրել ակադեմիական, պետական թատրոններում և անկախ, փորձարարական հարթակներում։

    2018 թ․ արժանացել է «Առաջընթաց» մրցանակի «Լավագույն ռեժիսոր» անվանակարգում «Ջոն Դեմյանյուկի դատը․ Հոլոքոստ-Կաբարե» ներկայացման համար։

    2022 թ․ առաջադրվել է «Ոսկե դիմակ» մրցանակի «Անհանգստության գիրք» ներկայացման համար։
  • Վիկտորյա Բագոյան
    Որպես անկախ պրոդյուսեր՝ նա համագործակցել է «ԹԵՂ» հոգեբանական և մշակութային կապի հիմնադրամի հետ, որը շահույթ չհետապնդող կազմակերպություն է, Սոս Թատրոն Հայաստան և Երևանի Կոմիտասի անվան պետական ​​կոնսերվատորիայի օպերային ստուդիա։
  • Մարիա Սլոևա
    Թատերական պրոդյուսեր և կուրատոր

    Որպես անկախ պրոդյուսեր համագործակցել է Փարիզի ֆիլհարմոնիայի և Մակաոյի մշակութային կենտրոնի, Ալեքսանդրինյան թատրոնի Նոր բեմի և Արխանգելսկի դրամատիկական թատրոնի, Ֆրանսիայի, Շվեյցարիայի, Գերմանիայի, Չեխիայի և Չինաստանի թատրոնների և արտիստների հետ։

ԴԵՐԱՍԱՆՆԵՐ

  • ՄԱՐԻԱ ՍԵՅՐԱՆՅԱՆ

  • ԱԵԼԻՏԱ ԳԵՒՈՐԳՅԱ

  • ԱՆԴՐԱՆԻԿ ՄԻՔԱՅԵԼՅԱՆ
  • ԺԱՆՆԱ ՎԵԼԻՑՅԱՆ

  • Եկատերինա Կրամարենկո
Բաժանորդագրվե՛ք ժամանակավոր տեղեկագրին։
Ժամանակ առ ժամանակ ձեզ նորություններ կուղարկենք։